onsdag 16. september 2009

Joda...

So site no ej her igjen da. ALÅON. I mitt eige selskap me en store kopp me te. En blå kopp me en gule katt å en grøne katt. Ganske søte katta om ej skal sei de. Den grøne katte ser ut til å ville ha en klem me den gule katte, men den gule katte ser ikkje ut til å ville ha klem me den gule. For en uforskammeli kattebart!

Ej kjenne virkeli at hauste e her snart. Å ej kan faktisk ikkje gjer anna en å GLE mej! Kan ikkje få sagt nok kor ej elska hauste. Jikk til skule i dag, å ej må sei at de va ganske kjøli. Fraus igrunn litt. Bortsett frå når ej endeli va ferdi me dinna longe bakke opp til Kårstad. Trur svetteringane onder armane va like store so en melon då. Nei..no overdrive ej. Men de va søren mej ikkje longt ifrå! Uansett, so va de kaldt ute. Vertfall på vei heimatt i dag. Då hadde ej sann gåsehud på leggane at håra nesten skar sej jøna tightse min! Gler mej til froste kjeme:D Noke ta de beste me hauste trur ej må være tidlige morgena me frost på bakke, frostryøk frå monne, lave sol å MASSE fargerike blad so ligge spredt utøve. Haha! kjenne ej fe sommarfogla i maje min ta å tenke på de! Åso Mørke haustkvelda me storm. Site inne å kose mej me kakao/te eller anna gode å varme drikke:) Å HELST noke godt å ete å en kjekke tegnefilm. EG LIKAR!

Å ka he ej plana om å gjer i dag da skal tru. Ej veit egentli ikkje. Lure litt på å bjunde på litt skuleoppg, so ej blir ferdige me dei FØR helga. So sleppe ej å broke noke ta den på de. Sjølom de e kjekke maleoppg. Eg vil ha fri. Ho Ingalill kjeme heimatte i helga også forresten!:D Å ej gler mej som eit born!:D Ej hekje sett hinne sida sommar no, so de e jammen mej de på tide å sjå ne igjen., Rare labberatte mitt (hjeerte) hihi.

Ej kjenne at Te'e min bjunde å bli litt lonka no snart, so ej burde drikke den opp før den blir kalde! Grøss å gru. Kalde te ekje en slager. Visst ikkje de e is-te da:)

Legge ut et gammalt bilde ej tok i Ålesund. Igrunn et kosli bilde:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar